19 Ağustos 2007

İŞE ALMA DİYOLOGLARI! Komik :)

İş görüşmeleri en ciddi olması gereken durumlar olarak düşünülür.
Ama bazen eğlenceli olabiliyor demek ki ...
Bu "iş görüşmesi diyologları" bize çok komik geldi. Sizlerle paylaşmak istedik:
İŞE ALMA DİYOLOGLARI
İşveren: Okulunuz gayet iyi, fakat ortalamanız niye 2.5?
Aday: Ben hayatımı derslere adamadım. Sosyal aktivitelerde de bulundum. Spor yaptım, tartışma gruplarına katıldım, tiyatro ile uğraştım.
İşveren:Sürttüm diyorsun yani.
Aday: Evet sürttüm.
İşveren:Peki şirketimize neler katabilirsiniz?..
Aday: Neşe Katarım!
:)
İşveren:Bana biraz kendinizden bahseder misiniz?
Aday: Muhafazakarım.
İşveren:Nasıl yani? Bir erkekle akşam yemeğine çıkarım ama elini tutmam gibi mi?
Aday: Hayır. Bir erkekle her şeyi yapabilirim, ama her erkekle olmaz.
İşveren: Anlıyorum.
:)
İşveren: Sayın X, cv'nizden anladığım kadarıyla bir kaç senede bir iş değiştiriyorsunuz. Sebebi nedir acaba?
Aday: Parası çok geldi, ayrıca rahat bana batar. Bir de sizin gibi mükemmel bir müdür arayışı içindeyim yıllardır.
İşveren:Bu durumda sizinle iyi anlaşacağımızı sanıyorum.
Aday: Ne iş olsa yaparım efendim.
İşveren: Fark ettim.
:)
Banka personel genel müdür yardımcısı mülakata girer:
Gmy: Çocuk yapmayı düşünüyor musunuz? Malum bayansınız!
Mm: Hayır düşünmüyorum.
Gmy: Malum bayansınız istersiniz bir ara?
Mm: Eşimle şimdilik düşünmüyoruz beyefendi.
Gmy: Olur mu? Hayatın neşe kaynağı onlar. Bakın bende 3 tane var. Sizde ileride istersiniz. Malum bayansınız?
Mm: Beyefendi oldu olacak sevişelim, üreyelim, bitsin bu mülakat isterseniz.
:)
İşveren: Sana ne kadar güvenebiliriz?
Aday: Ne kadar para vereceksiniz?
:)
İşveren: Bu şirkete ne katacaksın?
Aday: Birbirine katıcam!
:)
İşveren: Şu aralar en çok hangi şarkıları dinliyorsunuz?
Aday: Niye söyletecek misiniz?
:)
Patron: Kız arkadaşın var mı?
Aday: Yakın zamanda ayrıldım, ama olmasını istiyorsanız bir tane bulurum.
:)
İşveren: Çalışma arkadaşlarınızda aradığınız özellikler nelerdir?
Aday: Adam olsunlar önce.
İşveren: En sevmediğiniz özelliğiniz ya da arkadaşlarınız sizi nasıl tanımlar?
Aday: Şerreffffsizimdir!!!
:)
İşveren: Kendinizde en sevmediğiniz özelliğiniz nedir?
Aday: İş görüşmelerinde amaçsız formalite sorularını sormakta ısrar eden kişilere karşı ters hareketlerde bulunmam.
İşveren: Anlıyorum...
Aday: Pek sanmıyorum. Göstermem gerekiyor.
:)
İşveren: Vardiyalı çalışabilir misiniz?
Aday: Evet, ama sadece gündüz vardiyasında çalışmak istiyorum.
İşveren: En güçlü yanınız?
Aday: Kodum mu oturturum.
İşveren: Pardon anlayamadım?
Aday: Yani şey... Tuttuğumu koparırım.
Yazının kaynağı için buraya bakabilirsiniz.

Hiç yorum yok: